458 - SÖNDAGS PORTRÄTT

▲ Bintu Malm Fraser

Fina bilder :-) Men vad jag inte förstår är hur man lyckas få bra fokus och sånt när man tar ett självporträtt? Ställer du in kameran innan du trycker av eller chansar du bara? Jätte dum fråga kanske men jag fattar inte hur folk lyckas få så tydliga bilder när dom tar självporträtt :-)

Svar: Tack så mycket:DSvaret på din fråga är att jag använder mig av en "trådutlösare", det är alltså som en dosa med en sladd som man kopplar in i kameran, som man kan använda för att få så pass skarpa bilder. Jag hade faktiskt tänkt att göra ett inlägg om den ikväll så kika lite senare så kanske du får en lite bättre förklaring! Kramizz :)
Ottilia - Kameran är min bästa vän -


2015-01-11 - 20:29:55
Hemsida: http://bintan.blogg.se/
▲ Bintu Malm Fraser

Jaha en sån har jag aldrig hört talas om! Jag återkommer och håller utkik i fall du skriver mer om det :-)

Svar: Okej, gör det du! Kramizz:)
Ottilia - Kameran är min bästa vän -


2015-01-11 - 21:32:28
Hemsida: http://bintan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: